Els alumnes de 5è i 6è de l’Escola fan enquestes als ciutadans del poble dins el projecte que estan treballant (l’Ajuntament)

Enquestes_Projecte AjuntamentEl passat dijous, 19 de maig de 2016 un grup d’alumnes de 5è i 6è van anar al centre del poble a fer unes enquestes que han preparat dins del “Projecte Ajuntament”.

Dins del Projecte “Ajuntament” els alumnes de Cicle Superior han treballat l’enquesta com a font d’informació. L’enquesta preparada ha tingut en compte el cens i la distribució per edats i per sexes dels habitants d’Òrrius per tal fer-ne la mostra (persones a qui s’ha realitzat l’enquesta).

Un cop a l’aula, han fet el recull de les dades en un full de càlcul i en les presentaran de diverses formes gràfiques (diversos tipus de gràfics, taules, …).

Més fotografies