Concert al Tecnocampus i visita a la Nau Gaudí

Dijous passat els alumnes de Cicle Superior van ser convidats a cantar a l’acte d’aquest any d’Homenatge als  jubilats del Departament d’Ensenyament. El concert va anar súper bé i van poder gaudir d’assajar en un auditori gran i de veure l’assaig dels alumnes de secundària d’un dels instituts que també estava convidat a cantar-hi.

POSE FINAL BONAEntre l’assaig i el concert, alumnes i mestres vam poder agafar forces amb el súper esmorzar que la Christine Goeller (ex-membre de l’AMPA) ens va preparar cortesia de l’empresa on treballa: CSV Experts, que gereix en Francesc Garrido, també pare d’una alumna de l’escola. Gràcies per fer-ho possible i fer-nos sentir com a casa. A més, poder pujar a l’oficina a la sisena planta per veure les vistes de Mataró ens va fer oblidar els nervis del concert i ens va anar molt bé!

TCM_NAUGAUDI_1603 TCM_NAUGAUDI_1588

TCM_NAUGAUDI_1590

Un cop acabada la nostra actuació ens va acompanyar un altre pare de l’escola, en Leonard Janer (professor de diverses àrees d’informàtica del Tecnocampus de Mataró), a qui també hem d’agrair enormement la visita guiada que ens va fer per tot el Tecnocampus! Vam poder veure i ens va explicar el funcionament d’un munt d’aules i llocs interessants: el Centre de Processament de Dades, les sales d’enregistrament i platós de televisió, les aules de pràctiques d’infermeria, diferents tallers i màquines i, finalment, la biblioteca. Vam aprendre moltíssim!

TCM_NAUGAUDI_1677TCM_NAUGAUDI_1683

Per acabar el dia vam posar la cirereta al pastís amb la visita a la Nau Gaudí, on vam poder veure una altra vegada els arcs catenaris de Gaudí i apreciar part de la col·lecció privada de pintura d’en Lluís Bassat. Sense cap mena de dubte va ser un dia molt ben aprofitat i ens ho vam passar genial!

TCM_NAUGAUDI_1702TCM_NAUGAUDI_1724

Per poder veure totes les fotos de la sortida, cliqueu aquí