Activitats de Final de Curs 2.015/16 (V): Sopar dels Alumnes de 6è (20 de juny de 2016)

Dilluns al vespre vam fer a l’escola el sopar dels alumnes de 6è.

Ens vam reunir a l’Escola els alumnes, les seves famílies i els mestres i van compartir un magnífic sopar de “traje” (“yo traje esto y tú aquello”). Tot estava boníssim!!!

Després vam podeu gaudir d’un parell d’actuacions. Una va ser una sorpresa total per part ‘un grup de mares que van fer un ball i també un grup d’alumnes en van fer un altre.

El sopar va continuar amb “l’últim control del curs”!!! Un joc on els assistents van haver d’endevinar qui és qui, a partir de descripcions divertides de tots els alumnes. I va acabar amb el visionat d’uns vídeos molt divertits on es va poder veure l’evolució dels alumnes des de que van entrar a l’escola.

MOLTES GRÀCIES a TOTS i TOTES!!!!!

(Gràcies Ricard per la feinada amb els vídeos i les orles!!!!)