Activitats de Final de Curs 2.015/16 (IV): Festa de Final de Curs (19 de juny de 2016)

Increïble Festa de Final de Curs d’aquest curs 2015/16!!!

GIMCANA + COMIAT de 6è + DINAR + ANIMACIÓ INFANTIL!!!

Una festassa d’aquelles que fan època!!! Tot va començar al matí amb una Gimcana on els alumnes de 6è n’eren els encarregats de les diverses proves. El planeta terra estava en perill i calia aconseguit completar un mosaic per tal de poder destruir un meteorit que venia directament cap a nosaltres.

Després d’haver alliberat a tot la humanitat d’aquest perill vam acomiadar als nostres estimats alumnes de 6è d’enguany, fent-los entrega d’una orla i escoltant el discurs que ells ens havien preparat.

I quan semblava que la festa anava de baixa, un dinar de germanor i un grup d’animació infantil improvisat a càrrec de mestres i pares de l’escola (i algun alumne que també va cantar!!!).

IMPRESSIONANT!!!!

Podeu veure moltes més fotografies a: