QUI SOM ?

L’AMPA és l’Associació de Mares i Pares de l’Escola d’Òrrius.

Totes les famílies tenim drets a ser-ne membres, a participar en les diferents tasques i assistir a les reunions.

Cada any es fa una assamblea general a inici de curs a on es convoquen a tots els membres de l’associació.

En el curs de l’any lectiu es convoquen reunions de la Junta de l’Ampa a les que pot assistir qualsevol membre de l’Ampa o incorporar-se a la junta com a col.laborador.

Tots formem part del funcionament de l’escola.

L’AMPA és la responsable d’organitzar i gestionas els diferents serveis dels què gaudeixen els alumnes fora de l’horari escolar: menjador, permanències, activitats extraescolars, art infantil de les festes del poble…

Per tal de ser soci d’aquesta associació cal pagar una quota anual per família. Amb aquesta aportació i una part dels diners recaudats a les festes, podem portar a terme les nostres activitats.

Mestres i AMPA treballen junts perquè tot lalumnat gaudeixi d’una escola de qualitat en tots els àmbits.

L’AMPA fa possible l’existència d’uns serveis, a vegades imprescindibles per a les famílies, que s’organitzen per comissions.

COMISSIÓ DE MENJADOR

COMISSIÓ DE L’ESCOLA QUE VOLEM, alhora dividida en subcomissions: Edifici, Converses, Trobades, Co-creació i Social

COMISSIÓ D’ECONOMIA I TRESORERIA

COMISSIÓ DE FESTES